Stor interesse for svømme-kampanje

Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje aktiviserte fra januar til mars hele 22.083 deltakere. Studenter i Oslo og Bergen bidro til at Studentsenteret Treningssenter (i Bergen) og Domus Atletica (i Oslo) begge vant priser i kategorien "Beste svømmehaller"

Svømming er en spennende idrett, men også en glimrende mosjonsaktivitet, og for studentidrettslag som har tilgang på gode svømmehaller er en svømmetur alltid en god unnskyldning for å komme seg vekk fra lesesalen, for så å komme frisk og full av energi tilbake! Vi anbefaler dere alle mer tid i vannet!

NSI gratulerer Studentsenteret i Bergen og Domus Atletica i Oslo med prisene for "Beste svømmehaller", og takker samtidig for de gode aktivitetsmuligheter disse to sentrene tilbyr for Oslo- og Bergensstudenter.

Les mer om mosjonskampanjen her.

Og husk å delta ved neste anledning!

Hva er Svøm deg til Kypros?

Svøm deg til .... er Norges Svømmeforbunds årlige mosjonskampanje, som foregår i perioden 1. januar til 31. mars. Kampanjen har utviklet seg til å bli Norges største mosjonskampanje. Målet er å skape gode mosjonsvaner for den norske befolkningen, ved å motivere dem til å bruke svømmehallen som arena for fysisk aktivitet. Etter turgåing er svømming den aktiviteten som er mest populær som mosjonsaktivitet i Norge og årlig er det ca 400.000 faste brukere av svømmehallene. NSF er opptatt av å tilby utfordrene og motiverende aktiviteter for alle som bruker svømmehallene, uansett om de er medlem av NSF eller ikke.

Målet er altså å få flest mulig voksen til å svømme 10.000 meter i løpet av kampanjeperioden (5.000 meter for funksjonshemmede), og flest mulig barn til å svømme 2.500 meter (1.500 meter for funksjonshemmede). Det er 14. gang Norges Svømmeforbund arrangerer kampanjen og det er 202 svømmehaller over hele landet som står som våre arrangører.

Developed by Aplia - Powered by eZ Publish - Informasjonskapsler